Grattis på kvinnodagen!

Grattis alla kvinnor där ute på vår dag! Hur ska ni fira?
Jag tänkte göra ett försök i tvättstugan eftersom jag missade stora tvättdagen i söndags.
I normala fall tar jag alltid tvättid på söndagar och det tar mig precis hela dagen att bli klar. Det är ju inte bara tvätt utan många avbrott för matlagning, disk, matning av bebis, skjutsa till träning osv.
Jag känner ändå att det är skönare att viga en hel dag åt detta elände än att dutta på hela tiden och aldrig känna att man är riktigt färdig ( vilket jag ändå gör eftersom det blir mkt fläckar och spill och blöta vantar under veckan också)
 
Igår var jag som sagt hos Annie på nail design school och gjorde naglarna. Jag blev supernöjd och hon hade redan innan jag kom listat ut att jag ville ha rosa! Surprise sa jag!
Sedan direkt iväg på yoga ( ja det blev yoga ist för ett annat träningspass för att jag inte skulle ha hunnit) och nu tidigt imorse kände jag bara hur mjölkproduktionen i brösten plötsligt hade ökat avsevärt ungefär som när man just har börjat amma. Detta har jag aldrig upplevt tidigare och därför drog jag den kanske lite långsökta kopplingen att det kunde ha med yogan att göra?! Jag kände att det hände väldigt mkt annat i kroppen, som att den liksom vaknade till efter ett halvår i ide. Någon yogaexpert som kan bekräfta detta?
 
Nämen det är väl dags att sätta igång med tvätten nu då så jag blir klar innan farmen ikväll!
 
Kommentera inlägget här:
Namn:   Kommentar:
Kom ihåg mig?
Mailadress:
URL/bloggadress: