Wolfsheart

I går kväll var jag och John och såg Henrik Berggren. Jag kan inte riktigt sätta ord på stämningen, det närmaste jag kan komma är att det kändes andäktigt typ. Respektfullt. Varmt.
 
Så många låtar jag lagt på hyllan långt bak ihjärnan som jag nu måste sätta mig och hitta igen på spotify plus en del nya också förstås. 
You bury me var sjukt bra! Som att jag slängdes tillbaka 15 år bak i tiden fast ändå inte....
Bandet var också så himla bra. 
 
Som vanligt tog jag en rätt usel bild. Ja jag tog EN bild. Jag gillar inte att fota när jag är på sådana upplevelser av någon anledning. Därför blir det alltid bilder från innan/ efter😂
 
 
 
 
 
Jag satte in tejphår i panik igår kväll eftersom jag var så less på kort hår. Nu sedan en viss dokumentär gått på tv om just löshår känner jag mig lite ambivalent i denna fråga och skulle naturligtvis vilja ha mitt eget hår långt, men det är ett tag bort. Tejphår är för mig en prel- lösning som inte håller så bra. Det kanske är bra i några veckor. Det är det enda jag själv behärskar att sätta in någorlunda iaf. Jag tänker använda det i väntan på mitt nail hair.
 
 
Eftersom detta hår är längre än det vanliga går det inte att preppa lika ljust. Själv har jag kritvitt hår efter senaste blekningen så det borde jag gå och fixa till.
 
 
Förra helgen hade vi så himla trevligt hemma hos Maggan och Samuel. Jag, mamma och Ottiliana var ditbjudna på middag.
 
I veckan har jag suttit och beställt lite julklappar också. Ser ett ganska tydligt mönster vad gäller färger😂 Detta gäller även intedning, men jag tycker det är okej att det blir mkt vitt eftersom vi bor så litet. Även om det ligger leksaker runt om i lägenheten då och då smälter de åtminstone in!!🤣
 
 
 
 
 
I söndags var det meningen att vi skulle ta oss till VK’s luciafotografering men efter allt söndagskaos ställde vi in det. Det gick helt enkelt inte. Vi får fota hemma istället, men hinner nog inte skicka in till bilagan. Köpte ett stjärngosse- linne till Kennedy i stl 62 och en bagar- dräkt till Michell. De stora barnen hade redan allt de behövde för sitt firande. Elliot berättade att det fanns chans att hsn kunde bli lucia i år och det är ju verkligen inga problem eftersom vi har typ 10 olika kronor här hemma i förrådet!
Förra årets fotografering😂
 
 
I natt kommer Filippa ha en sleepover och imorgon kanske vi fotar, det var också tal om megazone så vi får väl se. Det var iaf superhärligt förra helgen att åka på badet med de två stora. Jag älskar att åka rutschkanor! 
Tänker att jag ska gå med Kennedy någon dag också och Michell en annan av diverse anledningar.
 
Alltså dessa små tår 😍
Kommentera inlägget här:
Namn:   Kommentar:
Kom ihåg mig?
Mailadress:
URL/bloggadress: