Underbara höstvecka🍁

Vilken mysig vecka vi har haft!
 Filippa och John gick upp före 06 pÄ tisdagmorgon och Äkte pÄ badhuset för lite simning innan jobb och skola.
 Jag, Michell och Kennedy tillbringade dagen med Astrid och Ida. Vi gick först pĂ„ Tegskyrkans bebis cafe’ och sedan en promenad till oss.
 
 
 
 
 
 
Onsdagen har bestod av lunch pĂ„ stan med Kennedy, Johanna och lilla Zixten och sedan testade vi barnvagnsbion pĂ„ SF vilket gick över förvĂ€ntan. Om man satt pĂ„ nedre raden kunde man ha med sig barnvagnen m tillbehör in! Vi var fyra vuxna och tre bebisar i salongen😂
John hÀmtade Michell pÄ förskolan eftersom jag inte hunnit annars.
 
Jag hade sÄ lite löshÄr kvar pÄ huvudet sÄ jag bestÀmde mig för att testa borttagningsmedlet och ta ut det sista, sÄ nu blev det page igen. Förhoppningsvis hinner jag höra med bÀsta Rosita om hon kan sÀtta in nytt innan dopet.
 
Ja vad har hÀnt annars dÄ....? Jo igÄr hade vi stÀd-dag och Filippa och en kompis var och repade till dopet i Johns lokal. SpÀnnande att höra. Förhoppningsvis blir det mycket musik, vi ska bara vÀlja ut vilka psalmer och lÄtar vi ska ha inför vÄrt allra sista dop!
 
Idag ska jag och Michell göra kanel- Àpplen i ugn av de Àpplen han sjÀlv plockat pÄ gÄrden. Han ska bjuda Filippa och Elliot nÀr vi gÄr till stan senare efter skolorna slutat
Kommentera inlÀgget hÀr:
Namn:   Kommentar:
Kom ihÄg mig?
Mailadress:
URL/bloggadress: