Snabb-bloggar

Jag ska börja snabb-blogga annars hinner jag aldrig!
 
Tiden har gått fort och Kennedy är redan 3 månader. Strax innan 2 månaders-dagen började han sova 10 timmar under natten i streck utan mat vilket innebär dessa tider:
-Michell somnar 18 och vaknar 06 ( eftersom vi måste upp då för att hinna, annars kan han sova lite längre)
-kennedy somnar mellan 19- 20 och sover till 06. Sjukt skönt att hinna göra bort saker på kvällen, umgås med de äldre barnen i lugn och ro och med John förstås!
 
 
 
Känns som att Kennedy är mkt äldre. Han har länge legat på mage med huvudet rakt upp och drar sig nästan framåt ( iaf runt), han ”pratade” med ljud redan andra dagen efter födseln och skrattade bara några dagar efter det! Det har ingen av de andra gjort, inte äns filippa! Dessutom är han stor i jämförelse med michell iaf ( vilket kanske är en dålig jämförelse) men han är iaf 60 cm och väger 5 kg. Han vill också bara sitta i sin bumbostol och absolut inte i nedfällt läge i ngn babysitter. Han får väl iaf rikligt med stimulans ifrån övriga familjen. Hoppas bara att han inte börjar gå vid 10 månader. Han kan görna få ta det lite lugnt så jag inte har två olika håll att springa åt😂
 
 
Michell och Filippa har fyllt 2 respektive 11 år!! Ännu mer skrämmande eftersom jag själv nyss gick i femman.
 
nu ska jag fixa med utemöbler samt lyssna in mig på massa nya låtar till nästa helgs gig. I kväll ska jag också skjutsa Filippa till kompis i Vännäs och tänkte emellan lämning och häntning passa på att handla lite. Kanske hinner förbi farmor och farfar i vännäsby också och se om det är någon hemma.
 
Gjorde dessa snygga klir igår hos Annie!
 
Kommentera inlägget här:
Namn:   Kommentar:
Kom ihåg mig?
Mailadress:
URL/bloggadress: