Bf 25 Juni

Har gjort lite inköp till nya bebisen som jag tänkte visa!
känns så mycket verkligare nu efter rutinultraljudet som vi gjorde förra veckan. 
Nytt datum blev 25/6 -17 så det blev inte så mkt skillnad.
 
bokstavslampa, kudde, babynest och svankudde kommer från Jollyroom. Plus sängkläderna som inte syns på bild. Kudde med öron från Babyproffsen och pyjamas i stl 44 !!!:) från Lindex. Säng Stokke sleepi mini.
 
Kan verka lite väl tidigt att redan har sängen redo, men det beror mest på att Michell nyss flyttat ut från den och vi inte orkade styra ut den i det proppfullaförrådet för att sedan endå dra den tillbaka:)
Michell har för tillfället lånat mormor och morfars spjälsäng som de har hemma hos sig i väntan på att vi ska köpa den större stokkemodellen till honom. Den är svinigt dyr och kostar nästan 7000kr med alla tillbehör så vi har inte riktigt råd än. Hur som haver blev det lite trängre i sovrummet helt plötsligt, men vi överlever i 1,5 år tills vi kan börja med husfrågan.
 
Jag älskar den här mjuka molnmattan från Åhlens som mamma köpte till oss! Michell brukar lägga sig och vila på den. Ja iaf i några sekunder:)
 
 
Någon som provat twistshake nappflaskan? Jag vet ju inte ens om de kommer att behövas till en början överhuvudtaget, men man kanske kan ha vällingen i dem sedan?
 
 
Vill gärna lösa vagnproblet också så snart som möjligt eftersom tiden tydligen hade tänkt att gå fort denna gång. Vagnen "vi" vill ha säljs inte  i Umeå och det finns knappt återförsäljare i Sverige överhuvudtaget så nu letar vi efter en begagnad, vilket också verkar vara omöjligt!
 
Det är en Icandy Peach i svart med dubbla sitsar och kromade detaljer ( såklart)
Bilden här nere har jag lånat från nätet för att visa hur den ser ut. Kanske någon som sitter på en sådan och vill sälja?;)
 
 
Idag ska jag ta med barnen på jobbet för att sjunga några låtar på 3 års jubileumet. Tänkte vara uppe i god tid för att hinna allt utan stress. Vilket jag också var Till en början. Och på riktigt dåligt humör dessutom. Sätter igång smoothie i mixern och ser till min fasa att allt rinner ut över hela diskbänken , ner på golvet och emellan spis och skåpar. Så storstädning är det jag har hunnit med hittils. Hoppas jag hinner klä på mig iaf!✌🏻
Må ni erfara en trevlig dag utan missöden och svordomar kära ni😂
 
1 Ella Sevieri skriven

Men åh vad fina saker, och vad fint ni har det!

Svar: Åh tack!!💕
Linn Rebecka Lagnemyr

3 Ida skriven

Vi älskar twistshake !

Svar: Ja jag har hört mkt bra så det blir väl upp till bevis om några veckor kanske:)
Linn Rebecka Lagnemyr

2 JUNITJEJ skriven

En sådan söt barnsäng!

Svar: Den är ju helt underbar som ett runt litet ägg:)
Linn Rebecka Lagnemyr

Kommentera inlägget här:
Namn:   Kommentar:
Kom ihåg mig?
Mailadress:
URL/bloggadress: