Rykande färskt!

Skulle kännas passande att inleda detta purfärska inlägg med det gamla uttjatade uttrycket: "testing, testing" ( på knagglig engelska också då givetvis)
 
Vet absolut inte vart/ när/ hur jag ska börja, men detta ska alltså föreställa min blogg-debut! Jippiiiieee, bara ca 10 år efter alla andra. Bör tilläggas att det tog ungefär lika lång tid för mig att upptäcka instagram. Så ni förstår: hög grad av "tantvarning" på den fronten ( inget illa ment)
Kanske föresten inte är så konstigt med tanke på min höga ålder. Snart blir jag ju hela 32 jordsnurr ( som man brukade säga på brev-växlingens tid någon gång för länge länge sedan.....)
 
Här på bloggen kommer ni så småningom att kunna följa mig och mitt liv som rockande trebarnsmor. För tillfället är arbetar jag mest med att vara förälder hemma med bebis men även deltid som artist eller närmare bestämt sångerska. Annars består mitt yrkesmässiga liv av att berätta om elgitarrens historia några gånger om dagen då jag är guide på Guitars the museum. Mina jobb kan man ju säga är mina stora intressen men annars älskar jag allt som har med naglar, fransar, skönhet och kläder att göra.... Även inredning och bilar faktiskt.  Så kortfattat: mina intressen är allt som har med typ allt att göra.
Nog om detta för stunden. Nu är det dags stänga ner verksamheten för dagen så jag passar på att önska Godnatt och bjuda på en bild från dagens äventyr med den minsta deltagaren i vår familj.
 
Kommentera inlägget här:
Namn:   Kommentar:
Kom ihåg mig?
Mailadress:
URL/bloggadress: