Monday morning

Ja eller kort och gott bara måndag! Jag vaknade lite väl sent så därför känns det fortfarande som morgon!
 
Jag har alltid ett och samma dilemma och det är ju håret! Har varit rosahårig i några år och trivts otroligt bra med det. Nyligen blev jag dock bara hux flux sjukt less eftersom det kändes som att färgen förändrats?! Trots samma färg och produkt som jag alltid använt. Tyckte den började tendera mer åt ljust röd och lite dassig. Tillslut fick jag nog och blonderade topparna så nu har jag någon slags ofrivillig ombre. ( utväxten beror på att jag inte velat bleka där under graviditet och amning:) 
Känner dock då och då att jag saknar det rosa "svallet" så är det någon som vet av någon bra ljus-rosa nyans? Eller som vet vad det kan bero på att färgen börjat bete sig annorlunda på mitt hår efter ett tag?
 
Vi har iallafall sportlov nu och senare då John kommer hem ska jag åka och fixa naglarna och sedan gå på yoga för första gången på flera år känns det som. 
 
Ha en trevlig dag!
 
 
 
1 Anonym skriven

Graviditetshormoner kanske har ställt till det? 😉 / Susanne

Svar: Ja det kanske kan ligga något i det. Man har ju hört om personer som fått lockigt hår från spikrakt i samband med förlossning så det borde inte vara omöjligt att färgen kan förändras också!
Linn Rebecka Lagnemyr

Kommentera inlägget här:
Namn:   Kommentar:
Kom ihåg mig?
Mailadress:
URL/bloggadress: