Det bortglömda fotoprojektet

Det bidde inget inlägg igår eftersom jag hittade igen min gamla fotogömma ( en skåp full av foton tagna 2008 och framåt) 
Jag hade inte gjort något åt dem under alla dessa år utan bara låtit dem ligga, men i samband med att jag framkallade nya till Michell tog jag äntligen tag i det..... Och det tog tid. Jag var uppe halva natten, men gud så roliga kort och minnen som dök upp! 
Nu är allt sorterat och märkt med namn och årtal i pärmar, album, lådor. Dessutom påbörjade jag Michells första bok och hans minneslåda.
 
 
 
 
För en tid sedan försvann alla mina anteckningar och sms från mobilen pågrund av att den varit för full med bilder, men förra veckan fick jag en "My cloud" i förtidig födelsedagspresent av mamma och pappa. Det är en slags trådlös extern hårddisk, som ett moln i hemmet som bara jag kommer åt och rymmer hur mycket som hellst. Nu ska jag bara lägga över allt på den och tömma mobilen så kommer den fungera klockrent igen!
 
Idag är jag bara tvåbarnsmamma eftersom Elliot åkte till fjällen med farfar och Lena över helgen. Jag och Filippa tog oss en riktig "on the go" brunch med smoothie och te i engångsmuggar. ( Dessa från icas sortiment) så vi skulle slippa diska. Poängen gick dock förlorad eftersom alla andra tillbehör var av glas och porslin.
 
 
Vi får se vad vi hittar på idag när Michell vaknat, jag är då ledig ikväll så något slags mys ska det väl bli.  Ha en trevlig Fredag!
1 Anonym skriven

Men herreguuud! Adhd much?😂 sitta uppe halva natten för å sortera kort när man kan sova?! 😉 / Susanne

Svar: Ja jag vet! Helt urbota dumt att inte gå och lägga sig när alla sover. Just precis som jag gör nu, fast nu är det tv som hägrar😳😃
Linn Rebecka Lagnemyr

Kommentera inlägget här:
Namn:   Kommentar:
Kom ihåg mig?
Mailadress:
URL/bloggadress: