Superior kids ( och föräldrar😂)

En vecka på bortaplan har gått i väldig fart!
Imorgon kommer maratonlöparen hem och sedan får vi börja flytta hem våra saker vilket kommer ta ett tag.
Jag är helt slut, mest av dessa vakna nätter! Förstår inte varifrån jag ska få superenergin att montera och sätta tillbaka alla grejer i veckan.
 
 
 
Jag har också hunnit tappa mina sista linser och hittat dem. Då hade de tyvärr förvandlats till stenhårda glas-skärvor så nu är det glasögon som gäller tills jag får tag på nya.
 
Idag har vi hejat fram Filippa på superior kids- loppet. Det var både isvatten, och gladiatorer längs banan. Annars har det som sagt varit lämn och hämt på fotboll.
 
 
 
En trevlig sak med lilla flytten har varit att kunna gå ner till mormor och hälsa på!
Michell har ätit ett antal rån och brödbitar där under veckan.
 
Slutligen är barnens "skolavslutningsoutfits" färdigställda och en ny klänning till mig själv beställdes hem. Även fast det känns tråkigt och onödigt att köpa så stora stl till mig själv nu eftersom jag kommer tappa denna vikt så småningom, känns det viktigt att kläderna jag använder är bekväma och sitter snyggt.
 
 
 
 
Kommentera inlägget här:
Namn:   Kommentar:
Kom ihåg mig?
Mailadress:
URL/bloggadress: