Skivinspelning och sockerfritt

Jag har slutat med onödigt socker igen! Med det syftar jag på läsk, godis och allehanda bakverk. Den två första veckorna är snart över, den första brukar vara värst, så denna vecka har jag fokuserat på att komma tillbaka till träningen igen.
Nu kommer jag att köra fem dagar i veckan, men det behöver inte vara gymmet utan allt ifrån promenader, kanske löpning också till zumba och vattengympa.
 
Saken är den att jag faktiskt hade ganska bra tid då jag sprang förut. Andra gången jag sprang milen gjorde jag den på 50 minuter och då får man ha i åtanke att jag typ sprungit fem ggr i hela mitt liv innan varav 4 var jättekorta sträckor. Nu är jag väldigt tung i kroppen så jag tvivlar starkt på att det kommer gå men jag måste prova iallafall, längtar faktiskt efter att springa ( och typ hoppa och skutta:) Det sistnämda kommer ej ske till allmännhetens beskådan!
Ska köpa lite nya kepsar och pannband till uteträningen också så får jag känna mig lite snygg, det brukar bli roligare då:)
 
 
 
 
 
Nästa sommar har jag bestämt mig för att påbörja inspelningen av skivan igen, och nu ska det ske! Det är en sådan sak som jag bara måste göra annars kommer jag att få ångra mig på dödsbädden. Detta material är så viktigt för mig och en slags bearbetning av tiden jag upplevde då så det är otroligt viktigt att få det på pränt. Att jag sedan har låtar till tre skivor är en annan sak!:) Det kommer bara till mig hela tiden och det är nästan så att jag inte vill att det ska poppa upp fler nya ideer förrän jag åtminstone påbörjat den första!! Ett angenämt problem ändå.
Fram till sommaren kommer jag försöka sätta ihop ett litet band och repa in grunderna inför inspelningen. 
 
Nu måste jag skynda mig att sätta på mig "ansiktet", jag och Michell ska gå och inhandla lite grejer till håret ( Ja jag färgade tillbaka utväxten) Blev grått och mesigt med slingorna plus att håret gick av så jag har fått klippa mig själv ordentligt också. Jag misströstar inte ändå eftersom mitt hår växer som ogräs så det är snart tillbaka. Ikväll ska jag göra fransarna ( äntligen) och sedan träna.
 
Bjuder på en sista bild, så här kunde det se ut i soffan på kvällarna innan jag slutat med godis:) Jag kallar den: "När man försöker äta godis i smyg och hör små fötter komma runt hörnet"
 
 
1 Anonym skriven

Men gud så roligt! Pax att vara med i bandet!! :))) // Susanne

Svar: Jag paxat en plats åt dig, vilket instrument hade du tänkt dig?
Linn Rebecka Lagnemyr

Kommentera inlägget här:
Namn:   Kommentar:
Kom ihåg mig?
Mailadress:
URL/bloggadress: