Hår

Direkt jag tagit bort det rosa ur håret som jag haft i över två år bestämde jag mig för att boka in ett frisörbesök. Det tog lite tid men till slut blev det av. Jag ville ha ljusa lite bredare slingor i utväxten eftersom jag faktiskt kommit fram till att jag gillar utväxten. Så här såg jag alltså ut från allra första början ( ja nästan iallafall:)
 
 
Sedan blekte jag bort det rosa hemma utan att röra utväxten. Jag har aldrig vart så här nära min naturliga hårfärg sedan jag var 12! 
 
 
 
Och, håll i er nu, detta är det nuvarande hårresande resultatet!😱
 
 
Inte så där jätte stor skillnad haha, men ändå. Jag blev nöjd i början, det var absolut inte något fel på själva prestationen. Dock  har jag faktiskt börja sakna min naturliga utväxt som var mörkare. Så var det värt 1500 spänn? Kanske inte, däremot fick jag ju en lugn skön stund på salong
 
Förövrigt använder jag löshår från rapunzel. Det gjorde jag även då jag hade rosa. Jag färgade helt enkelt bara det ljusaste löshåret med samma rosafärg som jag använde till mitt riktiga hår. Nu har jag valt clip on hair eftersom det inte kräver lika mkt underhåll som insättning. Har inte riktigt tiden att springa på salong varannan månad för tillfället som föräldraledig och inte ekonomin heller för den delen
1 Anna skriven

Härlig blogg du har :)

Svar: Åh tack! Jag hade tänkt kolla runt på lite fler bloggar här inne nu när jag entrat denna värld:) Har inte riktigt förstått detta fenomen förrns nu😱😄😅Bloggar du också?
Linn Rebecka Lagnemyr

2 Skogsraah ☾ skriven

Så fint hår!

Svar: Tack! ibland så får man till det men oftast inte haha:)
Linn Rebecka Lagnemyr

Kommentera inlägget här:
Namn:   Kommentar:
Kom ihåg mig?
Mailadress:
URL/bloggadress: