Överraskningen

 
 
Som sagt blev jag tillsagd i lördags av John att vara "redo" kl 17:00. Hmmmm redo för vad? ( igen:)
 
Tydligen var det viktigt med oömma kläder eftersom kvällen skulle bjuda på bland annat forsränning, camping och min tredje stora favorit: myrsafari. Tur jag känner honom. Detta blev min tolkning av kläd- restriktionerna😂
 
 
 
.... och tur var väl det för det visade sig nämligen att jag för första gången i mitt liv skulle få se Håkan Hellström live❤️
Till den historien hör att jag för många många år sedan upptäckte honom då han inte var speciellt hypad. Jag och Verra var till och med på väg att att åka på en konsert han skulle ha i Stockholm. Vi hade hotell och allt! Jag tror detta var år 2000, så det var ett tag sedan. Jag åkte aldrig av någon okänd anledning, men har alltid ångrat detta. Så i 16 år har jag väl mer eller mindre väntat haha! Jag är i och för sig inte särskilt överförtjust i de senare skivorna utan det är just den första som jag tycker är riktigt jvla bra och som river upp så många minnen.
 
(Cred: Bör också tilläggas att jag har världens bästa sambo)
 
Okej: varning för tillbaka-glimtar till den tiden!
 
 
 
Men throwback till när man innan fest hade fulkläder ( helst mjukisar) medan man åt och la mackor på ölburkarna för att inga flugor skulle flyga ner😂 Böleäng👊
 
 
 
Kommentera inlägget här:
Namn:   Kommentar:
Kom ihåg mig?
Mailadress:
URL/bloggadress: