Lägenheten

 
 
Idag har jag som sagt fixat ytterligare i lägenheten. Förutom tvätt och städ byggde jag bland annat ihop detta slagbord från IKEA!
 
 
Tanken är att det kan stå i lekrummet och agera skrivbord då det inte används. Då kan man fälla ihop en eller båda sidorna. När vi sedan ska ha kalas och dylikt fäller vi bara ut bords- skivorna igen och placerar det mitt i rummet på detta sätt. Vi har ju inte så mycket rum kvar i lägenheten, alla ytor är ganska utnyttjade men det här kändes ändå genomförbart.
 
 
 
 
Inte bästa ljussättningen kanske men ni förstår poängen! 
 
 
 Så här ser uppdelningen av lägenheten ut. Vardagsrummet angränsar till lekrummet och eftersom jag älskar när sittplaster finns nära varandra då man har gäster blir detta optimalt.
 
 
Pratade ju tidigare också om att sätta fototapet på insidan och utsidan av skjutdörrarna med motivet av rummet som finns innanför ( i svartvitt då)
I väntan på de riktiga tapeterna får dessa stickers funka, också från IKEA såklart:) Ska ju föreställa världskartan men jag vet inte jag, min världsbild är måhända lite skev!
Jag ville egentligen ha motivet mer centrerat och längre ner men eftersom jag samtidigt skulle dölja skadan uppe på ena dörren gick inte det, iallafall inte om jag skulle undvika att helt byta plats på länderna.
 
Så ser det ut med lykta dörrar.
 
sådär ja, två inlägg för dagen, det var inte dåligt! Det får kompensera för bloggtorkan som varit under sommaren:)
1 Jag är inte dum i huvudet! Jag har Aspergers syndrom! skriven

så fint ni har de

Svar: Åh tack! Lite för lite utrymme för allt fint man vill köpa men man får göra vad man kan:)
Linn Rebecka Lagnemyr

2 Anonym skriven

Så fint ni har det! Vart har du köpt de genomskinliga pallarna? :D

Svar: Undra om det är tam- tam pallarna du menar? De som ser ut som timglas. De finns i omika färger och har lock så i de genomskinliga kam man förvara saker som man tycker är fina så att de syns. Jag har fyra st och köpte dem från en butik här istan som tyvärr lagt ned. De finns på nätet annars har jag sett
Linn Rebecka Lagnemyr

Kommentera inlägget här:
Namn:   Kommentar:
Kom ihåg mig?
Mailadress:
URL/bloggadress: