Träning

 
Obs gammal bild!  
 
Igår sprang jag tredje gången efter förlossningen vilket kändes rätt bra ändå. Inte någon supertid precis, men dessa tre gånger har jag sprungit 5km på 30 min. Då får man ju också komma ihåg att jag är såpass mycket tyngre nu för tiden efter tre barn, knän och leder är inte riktigt sig själva, men snart så!
 
Att vara ute och träna nu känns ju underbart. Så himla enkelt och tidssparande att bara ta på sig skor och springa rätt ut i naturen. Dessutom kan man göra barnen delaktiga. John brukar ta med sig Filippa, Ibland cyklar hon och ibland springer hon ( har förövrigt typ bättre tid än mig på 5 km!!😱) 
 
Jag försöker att få till 5 träningspass i veckan. Ofta blir det yoga, zumba, gym, löpning och ett mamma/ baby pass på IKSU. Så att variera lite passar mig utmärkt. Allt eftersom uteblir ibland något pass på grund av oplanerade omständigheter och det är just därför jag redan lagt ribban på 5 dagar i veckan, ifall någon av dagarna skulle gå i stöpet har jag ändå fått till fyra!
 
Barnen har för tillfället ganska många aktiviteter samanlagt, de ligger nästan något på schemat varje dag i veckan. 
Elliot kommer under vår/ sommar ha fotboll på onsdagar och lördagar. Filippa har dans på söndagar och ska också träna fotboll då dansen slutar. För henne blir dessa träningar tisdagar och fredagar samt att hon springer i grupp på måndagar. Så det är ganska full rulle! 
 
Vad har ni för träningsrutiner för er eller era barn?
Tips tages också tacksamt emot gällande fler roliga tränings- aktiviteter man kan göra tillsammans som familj.
 
Trevlig tisdag!
 
 
1 Malin Edberg skriven

Har inte själv hunnit komma igång efter förlossningen. Men vi har tidigare farit iväg och geocachat med hela familjen. Det finns olika nivåer på cacherna beroende på hur mycket barnen klarar. Men det blir roliga utflykter med familjen och man får se Umeå (eller andra platser) från en sida man annars inte ser. Keep up the good work! 👍😄

Svar: Ja! Det har jag hört talas om, det låter ju jättespännande. Ska kolla upp det utterligare. Mycket bra tips!👍🏻
Linn Rebecka Lagnemyr

Kommentera inlägget här:
Namn:   Kommentar:
Kom ihåg mig?
Mailadress:
URL/bloggadress: