Förändring måste ske NU!

Jag är så fruktansvärt besviken på mig själv!
Det är som vanligt. Jag börjar äta bra, utesluta socker, blir fascinerad över hur pigg jag blir och börjar träna typ varje dag i veckan. Veckan därpå händer saker som tex sömnlösa nätter, stressiga dagar där jag måste måla väggar, spackla, riva, städa och tvätta helst samtidigt och då jag inte hinner laga mat eller förbereda något. Jag blir trött och hungrig och sugen på godis och tar det som finns hemma bara för att orka med. Exempelvis bullar, kakor, glass, ja allt som går fort! Träningen uteblir eftersom det inte finns ork att pressa in den i det tighta schemat. 
 
Sedan behövs socker konstant för att hålla blodsockernivån uppe och suget efter godis och sötsaker, som tidigare försvunnit kommer tillbaka väldigt lätt.
Det som händer är också att humöret åker upp och ner som en berg och dal bana och jag blir fort supertrött.
 
Så som sagt, nu måste detta mönster brytas och jag måste helt enkelt göra något annorlunda denna gång för att det ska fungera i längden. Frågan är bara vad?!
 
Kommentera inlägget här:
Namn:   Kommentar:
Kom ihåg mig?
Mailadress:
URL/bloggadress: