TillfĂ€lliga situationen😖

Som sagt bor vi tillfÀlligt pÄ teg, eller rÀttare sagt jag bor ensam hÀr med barnen till söndag och John jobbar.
 
Michell har inte sovit sedan vi kom hit och Ă€r inne pĂ„ tredje natten nu av gnĂ€ll och grin. Han som alltid sover annars. Kan erkĂ€nna att jag idag var sĂ„pass trött att jag inte visste vilken bensin jag brukar tanka.... Eller Ă€r det diesel?😁👍
 
GĂ„rdagen:
05:00 upp, frukost, packa, klÀ
07:30 skjutsa till skolan
08:00 hÀmta ut paket pÄ olika stÀllen i stan
08:15 fika hos mormor
09:00 prom till öppna förskolan
Ă€ta
11:30 prom hem till teg hÀmta busskort
12:00 hem brogatan lÀmna spackel Ta in post
12:30 lÀmna in busskort
13:00 hem, stÀda bort frukost och plocka i ordning, planera för kvÀllen
14:30 Ă„ka till skolan, mellis michell
15:00 hÀmta
15:30 Alminas grav ( hon skulle fyllt 8 Ă„r💕😱)
16:30 sÀtta oss i bilen igen
17:00 filippa fotboll, köper mat samtidigt
18:00 Àter i bilen
18:30 förÀldramöte
20:00 hem, kvÀllsfika, bad, dusch , vÀlling, lÀxa
 
idag: 
kÀnns som att jag aldrig gÄtt upp eftersom jag inte sovit
07:30 skjutsa till skolan
08:00 fika hos mormor
09:30 stÀda undan
10:45 bvc i stan
12:00 handla, köpa lunch, mat vÀlling etc
13:00 hem, diska, packa, mellis michell
14:30 Ă„ka bil
15:00 hÀmta pÄ skolan
15:30 laga middag, Àta
16:30 diska, byta, söva en stund, sista lÀxan
17:30 alla in i bil till trÀning
18-19 fotbollstrÀning
19:30 kvÀllsfika, dusch, bad, vÀlling 
 
forts följer Michell brukar somna 18..... Han sover inte Àn. Det blir sÄ mkt varmare hÀr Àn i vÄr lÀgenhet eftersom vi Àr sÄ högt upp med dÄ mkt ljusinslÀpp, sedan Àr det ju supervarmt ute ocksÄ
 
Imorgon ska vi pÄ barnmottagningen och ta prover pÄ michell eftersom han Àr sÄ liten, föra matdagbok och prata med dietisten sÄ att de ser att han Àter, lÀmna/ hÀmta som vanligt sedan ocksÄ fyller John Är. det Àr dÄ ingen trÀning iaf. men sova pÄ dagen hinner man dÄ inte
 
Det blir vÀrt det dÄ vi fÄr komma hem till nya golv!
 
 
1 Anonym skriven

❀

2 Anonym skriven

❀/Susanne

Kommentera inlÀgget hÀr:
Namn:   Kommentar:
Kom ihÄg mig?
Mailadress:
URL/bloggadress: