Hektisk helg

Åh äntligen! Jag har hittat en ny lösning. Från rapunzel. Går otroligt fort att sätta i och ger ett såkallat permanent resultat. Jag slipper ta mig iväg på salong och beställer bara håret direkt från hemsidan och sätter i hemma. Det behövs underhållas var 5:e vecka, men då beställer man bara ny tejp och återanvänder löshåret tills det blivit fult. Smart va?!
 
Säg hello till Elsa och goodbye till pottfrisyren:) 
 
I helgen är det full rulle med två kalas, dans och show med tjejerna. John ska spela ikväll så vi får väl spela in framträdandet.
 
Michell har fått en ny mugg och mormor kom med den fina pipen som hör till. tack! Den har varit slutsåld länge. Funderar på att köpa mer från denna serie, men annars gillar jag att använda porslin. Jag vill inte att det ska bli sådär äckligt som plast lätt kan bli.
 
 
 
Han fick också en ny outfit av Inger. Såklart rockbebisen ska ha en rocktröja! Byxorna kommer han kunna ha ett bra tag framöver. En liten anekdot bara: Om man frågar Michell vart gitarren är tittar han på den där den hänger på väggen och sträcker ut sin lilla hand. Vem bryr sig om lampan liksom?!:)
 
 
Trevlig lördag!
Kommentera inlägget här:
Namn:   Kommentar:
Kom ihåg mig?
Mailadress:
URL/bloggadress: